wtorek, 29 kwietnia 2014

Co jeść chorując na hemoroidy?

Osoby, które zauważyły u siebie objawy hemoroidów powinny starannie przemyśleć swoją dietę. Odpowiednia dieta może w dużym stopniu przyczynić się do zapobiegania powstawaniu guzków krwawniczych.

W chorobie hemoroidalnej dietetycy zalecają spożywać produkty bogate w naturalny błonnik. Źródłem błonnika są pełne ziarna, świeże lub gotowane warzywa i owoce, a także fasola i orzechy. Błonnik należy do swojej diety wprowadzać stopniowo i powoli, ponieważ mogą się pojawić intensywne gazy.

Ważne jest ponad to jakich produktów należy unikać, zwłaszcza kiedy hemoroidy już się pojawiły. Musztarda, pieprz czy przyprawy chili z pewnością podrażnią guzki podczas wypróżniania się. Nie powinno się pić kawy, ponieważ kofeina jest stymulantem (zwiększa przepływ kwi do guzków). Należy unikać alkoholu, który odwadnia organizm, powoduje, że stolce są twardsze, a praca jelit się doreguluje.

1 komentarz:

  1. Chciałbym się podzielić na temat leczniczych właściwości olejku cbd Od kilkunastu lat miałem problemy z hemoroidami.Szykowałem się nawet do zabiegu chirurgicznego.W prezencie dostałem olejek CBD 5 % decarboxyled na bezsenność na którą też cierpiałem Jakie było moje zdziwienie,że problemy z hemoroidami ustąpiły.Przeczytałem artykuł na temat właściwości olejków CBD co potwierdziło jej działanie jako środek przeciwzapalny,ściągający i nawet przeciw rakowy.Do dzisiaj nie mam problemu z hemoroidami i bezsennością od prawie 4 lat.Kupuję w sklepie Konopna Farmacja która mieści się w Poznaniu na ul. Ratajczaka 33 ale można zmówić z ich strony www Polecam jestem przekonany ,że to mnie pomogło.

    OdpowiedzUsuń